$
Cloud computing allows your business to move part (or all) of the company's technology infrastructure into the Cloud. There is a lot of confusion on the internet regarding the "Cloud”, "IT in the cloud" and what it means.
Essentially, the cloud computing is cloud data center from which you can lease computing resources. Instead of purchasing a server or storage system for your organization of which you will need to provide space, cooling, maintenance and electricity, a company may choose to lease this cloud computing resources from a reputable cloud data center. Additional benefits of cloud services include data redundancy, backup and content delivery networks (the ability to deliver your data to different sections of the world instantly).
As a Technology partner, ZLINK will give the right cloud solution based on your actual business requirements. With collaboration with Microsoft Azure cloud service and Amazon, we offer end-to-end cloud migration services and operational management services. And as a multi-cloud management service provider, ZLINK is able better support and manage your IT infrastructure in the cloud.
1. Hàng hóa và dịch vụ
1.1 Hàng hóa chính hãng, mới 100%, đúng nguồn gốc xuất xứ.
1..2 Hàng hóa đã được kiểm tra và có thời gian thử nghiệm tại thị trường Việt Nam trong khoảng thời gian dài, do đó sản phẩm phải đảm bảo được sự tương thích, tính ưu việt và chất lượng
2. Giao hàng
2.1 Hàng hóa được giao tới địa điểm người mua chỉ định
3. Phương thức bảo hành
- 12-36 tháng theo đúng theo tiêu chuẩn của từng nhà sản xuất.
ZLINK tuân thủ quy trình dịch vụ khép kín tránh thiếu sót thông tin trong khảo sát, giúp lập phương án triển khai tối ưu, mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng:
1. Tiếp nhận thông tin
a. Lập hiện trạng hệ thống: Chuyên viên tư vấn của ZLINK lập hiện trạng hệ thống hiện tại của khách hàng
b. Nhận yêu cầu : Chuyên viên tư vấn ZLINK ghi nhận đầy đủ yêu cầu của khách hàng.
c. Đưa ra tư vấn ban đầu: Chuyên viên ZLINK đưa tư vấn về phương hướng xây dựng hệ thống để mang lại giá trị tối đa cho khách hàng. Khách hàng và chuyên viên tư vấn thống nhất định hướng trước khi đi qua bước tiếp theo.
2. Khảo sát chi tiết:
a. Cụ thể hóa các yêu cầu của khách hàng
b. Khảo sát chi tiết hiện trạng
3. Lập kế hoạch triển khai
Chuyên viên ZLINK lập kế hoạch triển khai và xác nhận với khách hàng: