$
Escene Communication Co., Limited
Escene Communication Co., Limited
Communication starts from SayHi !
Escene plays the important role who ensures you the effective, clear, economical, safe and stable communications from your rooms, offices, workshops, classrooms, meetings, conferences and mobile devices, etc. while nowadays the communication becomes more and more important, closed, frequent and faster and easy with the development of technology.
Escene founded in 2001, has become a leading designer & manufacturer of Chinese brand VoIP Phone. Escene is committed to providing smart designed, high cost-effective, simple-to-use, easy deployment VoIP phones. We have strong factory strength and strict QC/QA system to ensure you the high quality product. You can instantly get the effective & friendly technical supports from our powerful energetic R&D (software & Hardware) team.
Escene is expert in IP Phones and focuses on IP-Telephony market all over the world, has worldwidely built up strong and stable business relationship with numerous enterprises, and benefits customers from flexibility and broad interoperability with the major IP-PBX, softswitch and IMS in the market with worldwide recognition. Escene aims to be one of world-class VoIP communication terminal equipment provider.
Add to cart
Add to cart
1. Hàng hóa và dịch vụ
1.1 Hàng hóa chính hãng, mới 100%, đúng nguồn gốc xuất xứ.
1..2 Hàng hóa đã được kiểm tra và có thời gian thử nghiệm tại thị trường Việt Nam trong khoảng thời gian dài, do đó sản phẩm phải đảm bảo được sự tương thích, tính ưu việt và chất lượng
2. Giao hàng
2.1 Hàng hóa được giao tới địa điểm người mua chỉ định
3. Phương thức bảo hành
- 12-36 tháng theo đúng theo tiêu chuẩn của từng nhà sản xuất.
ZLINK tuân thủ quy trình dịch vụ khép kín tránh thiếu sót thông tin trong khảo sát, giúp lập phương án triển khai tối ưu, mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng:
1. Tiếp nhận thông tin
a. Lập hiện trạng hệ thống: Chuyên viên tư vấn của ZLINK lập hiện trạng hệ thống hiện tại của khách hàng
b. Nhận yêu cầu : Chuyên viên tư vấn ZLINK ghi nhận đầy đủ yêu cầu của khách hàng.
c. Đưa ra tư vấn ban đầu: Chuyên viên ZLINK đưa tư vấn về phương hướng xây dựng hệ thống để mang lại giá trị tối đa cho khách hàng. Khách hàng và chuyên viên tư vấn thống nhất định hướng trước khi đi qua bước tiếp theo.
2. Khảo sát chi tiết:
a. Cụ thể hóa các yêu cầu của khách hàng
b. Khảo sát chi tiết hiện trạng
3. Lập kế hoạch triển khai
Chuyên viên ZLINK lập kế hoạch triển khai và xác nhận với khách hàng: