Enterprise-grade VoIP phone systems based on open source platform providing:
- flexibility
- modularity
- and no per user license fees
Xorcom, established in 2004, designs and manufactures business telephony solutions that support both traditional PSTN and VoIP communication. All Xorcom products are based on the Asterisk open source platform, making them easy to install and maintain as well as cost-effective, since there are no per user license fees. Various utilities that maximize system uptime include backup and restore, dedicated redundant power supplies, and TwinStar – a unique award-winning hot failover solution for the entire PBX. The Complete Concierge, Xorcom’s bundled solution for hospitality, provides a central communications system and an interface to Property Management Systems. In 2010 Xorcom launched the new AMITY product line focused on Ambient Assisted Living solutions. Based on its vast communications experience, open source infrastructure, and expertise with sensors, the company now develops state-of-the-art computer-based systems that are designed to extend the period during which seniors can live safely at home, avoid falls, prevent wandering and alert the caregiver about emergency conditions and/or abnormal behavior patterns. Xorcom engineers are part of the worldwide Asterisk development team and cooperate with the main players in this field. The Astribank driver (xpp-Xorcom Peripheral Protocol) has been a standard component in the DAHDI (formerly Zaptel) package since Asterisk version 1.2.4, released in Feb. 2006.
**NOTE: All xorcom's product can buy from ZLINK - xorcom's distributor
1. Hàng hóa và dịch vụ 1.1 Hàng hóa chính hãng, mới 100%, đúng nguồn gốc xuất xứ. 1..2 Hàng hóa đã được kiểm tra và có thời gian thử nghiệm tại thị trường Việt Nam trong khoảng thời gian dài, do đó sản phẩm phải đảm bảo được sự tương thích, tính ưu việt và chất lượng
2. Giao hàng
2.1 Hàng hóa được giao tới địa điểm người mua chỉ định
3. Phương thức bảo hành - 12-36 tháng theo đúng theo tiêu chuẩn của từng nhà sản xuất.
ZLINK tuân thủ quy trình dịch vụ khép kín tránh thiếu sót thông tin trong khảo sát, giúp lập phương án triển khai tối ưu, mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng:
1. Tiếp nhận thông tin
a. Lập hiện trạng hệ thống: Chuyên viên tư vấn của ZLINK lập hiện trạng hệ thống hiện tại của khách hàng
b. Nhận yêu cầu : Chuyên viên tư vấn ZLINK ghi nhận đầy đủ yêu cầu của khách hàng.
c. Đưa ra tư vấn ban đầu: Chuyên viên ZLINK đưa tư vấn về phương hướng xây dựng hệ thống để mang lại giá trị tối đa cho khách hàng. Khách hàng và chuyên viên tư vấn thống nhất định hướng trước khi đi qua bước tiếp theo.
2. Khảo sát chi tiết:
a. Cụ thể hóa các yêu cầu của khách hàng
b. Khảo sát chi tiết hiện trạng
3. Lập kế hoạch triển khai
Chuyên viên ZLINK lập kế hoạch triển khai và xác nhận với khách hàng:
4. Nghiệm thu, bàn giao thông tin
Đội triển khai hoàn thành dự án, lập hồ sơ bàn giao theo quy định của ZLINK.
5. Bảo trì định kỳ
Sau khi bàn giao hệ thống, chuyên viên thực hiện bảo trì định kỳ và ghi nhật ký theo quy đinh công ty.