The Vegastream Vega 400 1 Fractional E1 8 Channels digital gateway connects digital telephony equipment to IP networks. All Vega 400 gateways have four E1 / T1 interfaces and can be purchased with various VoIP capacities. Find out more at voip.com.vn
The Vegastream Vega 400 1 Fractional E1 8 Channels digital gateway connects digital telephony equipment to IP networks. All Vega 400 gateways have four E1 / T1 interfaces and can be purchased with various VoIP capacities. Find out more at voip.com.vn
Please note that the Vegastream Vega 400 Gateway has been discontinued. We recommend the Sangoma Vegastream Vega 400 as a good alternative.
Vegastream Vega 400 - 4 x E1 (8 Channels)
The Vega 400 digital gateway connects digital telephony equipment to IP networks. All Vega 400 gateways have four E1 / T1 interfaces and can be purchased with various VoIP capacities up to 120 VoIP channels.
The Vega 400 has been designed with future expansion in mind and consists of:
Base Vega 400 unit with expansion slots
Field-installable expansion modules to provide additional VoIP channel capacity
A Vega 400 unit can therefore be installed with one VoIP channel capacity and then later additional capacity can be provisioned as and when it is needed.
Each E1 / T1 interface can be independently configured as network side or terminal side. The Vega 400 gateway can, therefore, be connected to a PBX and the PSTN simultaneously. This configuration provides:
No disruption to the configuration of existing equipment
Flexibility and choice for call routing
Open, Non-Proprietary Interfaces
The Vega 400 gateway supports the following signaling schemes:
ETSI ISDN
NI1, NI2, AT" "T 5ESS, DMS100
ISO QSIG Basic Call and QSIG feature transparency
Channel Associated Signaling (CAS)
All VegaStream gateways can support SIP, H.323 and T.38 fax.
The Vega 400 gateway has proven interoperability with a wide range of existing telecommunications and VoIP equipment.
1. Hàng hóa và dịch vụ 1.1 Hàng hóa chính hãng, mới 100%, đúng nguồn gốc xuất xứ. 1..2 Hàng hóa đã được kiểm tra và có thời gian thử nghiệm tại thị trường Việt Nam trong khoảng thời gian dài, do đó sản phẩm phải đảm bảo được sự tương thích, tính ưu việt và chất lượng
2. Giao hàng
2.1 Hàng hóa được giao tới địa điểm người mua chỉ định
3. Phương thức bảo hành - 12-36 tháng theo đúng theo tiêu chuẩn của từng nhà sản xuất.
ZLINK tuân thủ quy trình dịch vụ khép kín tránh thiếu sót thông tin trong khảo sát, giúp lập phương án triển khai tối ưu, mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng:
1. Tiếp nhận thông tin
a. Lập hiện trạng hệ thống: Chuyên viên tư vấn của ZLINK lập hiện trạng hệ thống hiện tại của khách hàng
b. Nhận yêu cầu : Chuyên viên tư vấn ZLINK ghi nhận đầy đủ yêu cầu của khách hàng.
c. Đưa ra tư vấn ban đầu: Chuyên viên ZLINK đưa tư vấn về phương hướng xây dựng hệ thống để mang lại giá trị tối đa cho khách hàng. Khách hàng và chuyên viên tư vấn thống nhất định hướng trước khi đi qua bước tiếp theo.
2. Khảo sát chi tiết:
a. Cụ thể hóa các yêu cầu của khách hàng
b. Khảo sát chi tiết hiện trạng
3. Lập kế hoạch triển khai
Chuyên viên ZLINK lập kế hoạch triển khai và xác nhận với khách hàng:
4. Nghiệm thu, bàn giao thông tin
Đội triển khai hoàn thành dự án, lập hồ sơ bàn giao theo quy định của ZLINK.
5. Bảo trì định kỳ
Sau khi bàn giao hệ thống, chuyên viên thực hiện bảo trì định kỳ và ghi nhật ký theo quy đinh công ty.