Please note that the Linksys SPA962 has been discontinued. We recommend the Cisco SPA504G as a good alternative.
A Highly Functional Business VoIP Phone.
The SPA962 VoIP Phone is a must for businesses using a Hosted IP telephony Service, an IP PBX, or a large scale IP Centrex deployment.
The SPA-962 utilizes Industry Leading VoIP Technology from Linksys to deliver a high quality IP Phone that is unparalleled in features, value, and support.
Up to Six Configurable Phone Lines!
Some of the many features on the SPA962 include six active lines, dual switched Ethernet ports, 802.3af PoE support and a high resolution colour display.
Each line can be independently configured to use a unique phone number (or extension), or can be configured to use a shared number that is assigned to multiple phones.
Interoperable
The SPA962 has been tested to ensure comprehensive interoperability with equipment in a VoIP infrastructure. With hundreds of features and configurable service parameters, the SPA962 addresses the requirements of traditional business whilst utilizing the advantages of IP Telephony.
Technical Data
Key features continued:
On-Hook Dialing
Call Pick Up - Selective and Group
Call Park and UnPark
Call Swap
Call Back on Busy
Call Blocking - Anonymous and Selective
Do Not Disturb (callers hear line busy tone)
URI (IP) Dialing Support (Vanity Numbers)
On Hook Default Audio Configuration (Speaker phone and Headset)
Multiple Ring Tones with Selectable Ring Tone per Line
Called Number with Directory Name Matching
Call Number using Name - Directory Matching or via Caller ID
Subsequent Incoming Calls with Calling Name and Number
Date and Time with Intelligent Daylight Savings Support
Call Duration and Start Time Stored in Call Logs
Call Timer
Call Forwarding - Unconditional, No Answer, On Busy
1. Hàng hóa và dịch vụ 1.1 Hàng hóa chính hãng, mới 100%, đúng nguồn gốc xuất xứ. 1..2 Hàng hóa đã được kiểm tra và có thời gian thử nghiệm tại thị trường Việt Nam trong khoảng thời gian dài, do đó sản phẩm phải đảm bảo được sự tương thích, tính ưu việt và chất lượng
2. Giao hàng
2.1 Hàng hóa được giao tới địa điểm người mua chỉ định
3. Phương thức bảo hành - 12-36 tháng theo đúng theo tiêu chuẩn của từng nhà sản xuất.
ZLINK tuân thủ quy trình dịch vụ khép kín tránh thiếu sót thông tin trong khảo sát, giúp lập phương án triển khai tối ưu, mang lại giá trị cao nhất cho khách hàng:
1. Tiếp nhận thông tin
a. Lập hiện trạng hệ thống: Chuyên viên tư vấn của ZLINK lập hiện trạng hệ thống hiện tại của khách hàng
b. Nhận yêu cầu : Chuyên viên tư vấn ZLINK ghi nhận đầy đủ yêu cầu của khách hàng.
c. Đưa ra tư vấn ban đầu: Chuyên viên ZLINK đưa tư vấn về phương hướng xây dựng hệ thống để mang lại giá trị tối đa cho khách hàng. Khách hàng và chuyên viên tư vấn thống nhất định hướng trước khi đi qua bước tiếp theo.
2. Khảo sát chi tiết:
a. Cụ thể hóa các yêu cầu của khách hàng
b. Khảo sát chi tiết hiện trạng
3. Lập kế hoạch triển khai
Chuyên viên ZLINK lập kế hoạch triển khai và xác nhận với khách hàng:
4. Nghiệm thu, bàn giao thông tin
Đội triển khai hoàn thành dự án, lập hồ sơ bàn giao theo quy định của ZLINK.
5. Bảo trì định kỳ
Sau khi bàn giao hệ thống, chuyên viên thực hiện bảo trì định kỳ và ghi nhật ký theo quy đinh công ty.